Hudba v Chirurzích

Hudba byla skoro od počátků kinematografie nezanedbatelnou součástí tohoto média, které si klade za cíl vyprávět příběhy. Hudba emocionálně podkresluje scény, dodává jim na významech, rozvíjí témata a postavy, určuje tón a celkové vyznění toho kterého díla.

Tvůrci Chirurgů jsou si toho všeho moc dobře vědomi. Hudba pro ně byla vždy klíčovou složkou vyprávění, a tak si na jejím výběru a užití dávali a stále dávají hodně záležet. Ostatně, co jiného čekat od seriálu, v němž jsou všechny epizody pojmenované po nějaké známé či polozapomenuté písničce? Dovedete si třeba představit na pozadí takového finále druhé řady něco jiného než „Chasing Cars“ od Snow Patrol? Pojďme se spolu v tomto článku za hudbou z našeho seriálu poohlédnout.

U seriálů se ve velké míře spíše než hudba instrumentální používají písničky z rádií, písničky od nejrůznějších interpretů. Důvody pro to mohou být všelijaké. Složit takovou hudbu trvá dost dlouho, při délce seriálů a tedy i délce potřebného zvukového materiálu dost možná i déle než nějakých těch osm devět dní, které jsou například u Chirurgů potřeba k natočení jedné epizody.

I kdybyste ale nakrásně najali třeba skladatelů víc a oni všechno stíhali nahrávat, kvůli délce seriálu by se jejich hudební témata hned zajedla. A nebo by jich vymysleli tolik, že by seriál působil nesourodě. Při užití písní se fakt, že nejsou všechny od jednoho interpreta, bere jako samozřejmost.

Písničky mohou kromě toho nalákat k seriálu další potenciální diváky. Přepínáte kanály, uslyšíte song, co se vám líbí, necháte to tam a už jste na háčku.

Samy o sobě by písničky měly být chytlavé, ale zase ne tolik, aby odváděly pozornost od toho, co se děje na obrazovce. A pokud produkce narazí na nějakou, která svým textem komentuje či obohacuje děj, může si obzvlášť gratulovat. Chirurgové tohle mají už léta v malíku, zmínit ale můžeme třeba i Ryana Murphyho s jeho seriálem Glee, v němž jsou písně s odpovídajícím textem zabudovány přímo do příběhů postav (respektive taková byla jeho původní představa).

I jiným seriálům se občas podaří nějaký ten majstrštyk, kdy úžasným způsobem propojí děj s písní na pozadí, a tak tím na člověka zapůsobí, že na to jen tak nezapomene. Co třeba takové užití písně „Breathe Me“ od Sia ve finále Odpočívej v pokoji nebo „Hurt“ od Johnnyho Cashe ve třetí sezóně Person of Interest? Takových příkladů by se dalo i z jiných seriálů najít spousta, v Chirurzích se ale takovéhle věci dějí pravidelně, často a už celých deset let.

Chirurgové mají svou vrchní hudební šéfku Alexandru Patsavas, která z velké části do seriálu vybírá písně a dohlíží na jejich užití, a kromě ní i celou armádu skladatelů, hudebních editorů a koordinátorů. Ano, četli jste správně, skladatelů – Chirurgové sice používají až sedm písní v jednom díle, ale mají také své snadno rozpoznatelné instrumentální pasáže. Jako například tuhle:

Člověk si téhle hudby kolikrát ani nevšimne, ale je tam. Některé díly na ni spoléhají více, jiné s ní šetří.

Slušelo by se ještě dodat, že poznávací píseň z titulků seriálu zapůjčila experimentální elektronická kapela Psapp.

——————–

Psapp si díky spolupráci se Shondou udělali jméno, ale zdaleka nejsou jediní, kterým uvedení v seriálu slušně pomohlo v kariéře. Server PolicyMic dal dohromady krátký, ale poměrně zajímavý článek, v němž zmiňují pět kapel, kterým uvedení v tom či kterém dílu tohoto seriálu výrazně pomohlo ke statutu hvězd:

1) The Postal Service

V čele téhle kapely, která své jméno dostala díky tomu, že se její členové nebyli schopní sejít a museli všechno řešit písemně a poštou, stál frontman Death Cab for Cutie Ben Gibbard. Po uvedení v Chirurzích se píseň stala hitem a od té doby se dočkala hory cover verzí.

2) The Fray

Tahle rocková kapela pochází z amerického Colorada. Založena byla v roce 2002 a celkem brzy si díky písni „Over My Head (Cable Car)“ získala popularitu. Z obav, že se stanou jednou z těch kapel, co vydají jeden hit a pak se po nich slehne zem, je vytáhli právě Chirurgové. Ti ve své reklamní kampani z roku 2006 použili novou píseň od The Fray „How to Save a Life“, kterou pak i užili v jednom ze svých dílů. Text písně je přímo z pera frontmana kapely Isaaca Sladea. Ten při psaní údajně vycházel z vlastních zkušeností s opatrováním jedné ztrápené teenagerky.

3) Snow Patrol

Snow Patrol je skotsko-irská kapela, založená již v roce 1994. Jejich počátky byl dost nijaké – vydali tři EPčka, po kterých ale neštěkl ani pes, a deskou Final Straw na sebe sice upozornili, ale to jen v Británii. Za hranice se pořád ne a ne dostat. Vše se změnilo v roce 2006 s novou deskou Eyes Open a písní „Chasing Cars“. Po uvedení v Chirurzích se ze Snow Patrol stala obletovaná kapela s mezinárodní fanouškovskou základnou.

http://youtu.be/p5cVB8Kqcuw

4) Mat Kearney

Mat je rodák z Oregonu, za kariérou se ale přestěhoval do Nashville. Tady vydal dvě CDčka a ačkoliv se obzvlášť to druhé poměrně slušně prodávalo, teprve uvedení singlu „All I Need“ v našem seriálu mu udělalo jméno. Od té doby například předskakoval Johnu Mayerovi či Sheryl Crow a vydal další desku Young Love.

5) Ingrid Michaelson

Ingrid začala profesionálně zpívat už ve čtyřech letech. Své první album, pojmenované Girls and Boys, vydala na vlastní náklady v roce 2006. Po uvedení hned několika jejích písniček v Chirurzích měla Ingrid dostatek financí na to, aby desku upravila a vydala znovu. V roce 2012 vydala nové CD Human Again.

6) + Jem

Zpěvačka, o které v článku sice nepíší, ale která si alespoň zmínku určitě zaslouží. Jem pochází z britského Walesu a svou první desku, pojmenovanou It All Starts Here… vydala v roce 2003. Bylo na ní všehovšudy pět písní, Jem se ale nechala inspirovat Mobym a práva na jejich užití prodala televizi. Od té doby se její singly „They“, „Flying High“ „Just a Ride“, „Finally Woken“ a „Come on Closer“ z onoho prvního alba (a spousta písní z alb pozdějších) hrály v nesčetných seriálech a filmech – včetně toho našeho. Shonda si Jem oblíbila obzvlášť v první sezóně.

7) + Metric

A ještě jedna kapela, která si určitě zaslouží zmínku: Metric je indie rocková skupina založená v roce 1998 v kanadském Torontu. K dnešnímu dni vydali  pět desek a Chirurgové si jejich hudby všímají již od první řady. V seriálu zazněla jednak zde uvedená píseň „Help, I’m Alive“, ale dále také singly „Dead Disco“, „Monster Hospital“, „Gold Guns Girls“, „Police and the Private“, „Front Row“, „Synthetica“ a konečně i „Blindness“.

——————

Shonda si je významu hudby ve svém seriálu samozřejmě sama vědomá. V jednom rozhovoru pro TVLine se o tomhle tématu poměrně rozpovídala:

TVLine: Věděla jste, že bude pro Chirurgy hudba tak klíčová, už když jste je vymýšlela?

Shonda: Když jsme se o zvuku toho seriálu začali bavit – v týmu máme úžasnou hudební konzultantku Alex Patsavas – byla jsem si jistá tím, že chci, aby zněl hodně moderně a zároveň jinak než pořady, co se do té doby v televizi objevily. Hledat nové interprety a míchat do příběhů postav zajímavé písně, to pro mě vždy bylo jednou z nejzábavnějších součástí mé práce.

TVLine: Když dáváte dohromady scénář, vepisujete do něj sama návrhy písní, nebo jen pro Alex přiložíte všeobecný popis toho, jakou píseň byste si tam tak představovala?

Shonda: Alex mi sama dává na výběr z ohromného balíku písní. Řekla bych, že pokud se někomu zdá, že mám nějaký hudební vkus, tak je tomu jen díky Alex. Když je všechny vyberu, sednu si s hudebními editory a písničky do seriálu nějak vhodně umístíme. Občas na nějakém z cédéček od Alex najdu nějakou písničku, co se mi obzvlášť líbí, založím si ji hluboko do paměti a pak si na ni rozvzpomenu a řeknu si, že ji prostě musím někam šoupnout. A párkrát se nám také stalo, že jsme zatelefonovali přímo nějakému interpretovi, promluvili s ním o tom, co bychom si tak představovali, a on nám do seriálu nějakou písničku celou složil.

TVLine: Snow Patrol si právě díky Chirurgům udělali jméno. Začali se vám po tom úspěchu jiné umělci dvořit a žádat vás, abyste v seriálu použila jejich písně?

Shonda: Ano, a stále se dvoří. Je to pro ně dobrá reklama – seriál sleduje spousta lidí a ti si nezřídka řeknou, „Tu písničku prostě musím mít.“ Jenže takhle to u nás nefunguje. Do Chirurgů vkládám jen a pouze písně, které se mi líbí.

TVLine: Považujete „Chasing Cars“ alespoň trochu za takovou neoficiální hymnu Chirurgů?

Shonda: Myslím, že tomu tak je u mnoha lidí, ale ačkoliv tu písničku zbožňuji, tak vám nevím. On má celý seriál velmi silnou hudební identitu. Použili jsme v něm třeba několik písniček od Ingrid Michaelson, které podle mého názoru vystihují jeho podstatu stejně dobře jako „Chasing Cars“.

TVLine: Napadá vás kromě hudební epizody ze sedmé série nějaká hudební stopa nebo volba, kterou byste chtěla vypíchnout?

Shonda: V týmu máme úžasného skladatele. Ve čtvrté sezóně jsem ho poprosila, aby nám napsal hudební stopu, které teď říkáme „MerDer’s Theme“. Jelikož používáme tolik skladeb od všemožných interpretů, přišlo mi opravdu zajímavé nechat si složit melodii, která tak ikonicky zachytila podstatu celého seriálu. Dodnes mi fanoušci píší s otázkami, kde by si tu skladbu mohli koupit. Je to hezký pocit.

http://youtu.be/a0M4i9RwfJo

———————

Jak jste si všimli, TVLine tenhle rozhovor dělal po odvysílání epizody 7×18, oné hudební událostí, která některé fanoušky nadchla, protože šlo o novou věc a snahu seriál nějak zpestřit, jiné znechutila, protože podle nich Shondě došly nápady a jen mrzce okopírovala tehdy mamutí úspěch Glee. Ve snaze utišit tyhle sýčky, vydala Shonda vlastní vyjádření – takový neformální dopis, v němž poodhalila své důvody pro natočení dílu, v němž si samy postavy zazpívaly ty nejznámější a nejoblíbenější písně z předcházejících sezón.

Shonda Rhimes: JAK A PROČ JSME TO UDĚLALI

V průběhu asi tak třetího dne natáčení pilotního dílu Chirurgů (dávno v dobách, kdy se seriál ještě nejmenoval Chirurgové, ale Nepojmenovaný pilot Shondy Rhimes) jsem se v jednu chvíli přitočila ke své výkonné producentce Betsy Beers a řekla jí: „Už se nemůžu dočkat, až pro tenhle seriál budeme natáčet hudební epizodu.“ Víte, já jsem totiž doslova posedlá muzikály, mám až nezdravě moc ráda muzikál Buffy, přemožitelka upírů a také jsem pořádný geek. Proto jsem to řekla.

„Už se nemůžu dočkat, až pro tenhle seriál budeme natáčet hudební epizodu,“povídám, a moudrá, vtipná a ironická Betsy mi odpověděla, „Jasně.“ A pak jsme se dál v klidu kochaly pohledem na Patricka Dempseyho, jak si hraje na neurochirurga.

O 144 epizod a sedm a půl roku později jsme ale hudební epizodu Chirurgů přeci jen začali natáčet.

Vysvětlit tak komplikovanou otázku, jakou je důvod, proč nám to trvalo tak dlouho, se na tomhle prostoru úplně nedá. Těch důvodů ale byla spousta – měla jsem už takovou spoustu práce s tím, abych odvyprávěla příběhy všech postav v Chirurzích, rozběhla jsem druhý seriál (nazdárek, fanouškové Private Practice!), vychovávala jsem človíče, můj hudební talent se vztahuje na hru na hoboj, ale už nic dalšího, vedení stanice celý nápad považovalo za tu největší hovadinu, co kdy slyšeli, a odmítli se na ní účastnit…

A také ještě jeden důvod to mělo: Neměla jsem sebemenší tušení, jak bychom to provedli. Takže jsem si o svých hudebních snech nechala opravdu jen zdát.

Jenže ve čtvrté sezóně došlo k jednomu takovému incidentu – Americký svaz scenáristů vyhlásil několikaměsíční stávku, kvůli níž jsem já místo toho, abych si v teple svého kanclíku psala scénáře, před oním kanclíkem pochodovala ulicí a demonstrovala. Ta stávka mě také hodně znepokojila. Bála jsem se o osud členů štábu, kteří u filmů a seriálů dělají a kteří kvůli ní neměli z čeho platit složenky. Takže jsem se sešla s pár lidmi z Chirurgů a Private Practice a rozhodli jsme se uspořádat benefiční koncert, během něhož by bylo cílem vybrat pro štáb peníze.

Sama jsem pak stála v zákulisí a poslouchala své herce z obou seriálů zpívat (přátelé, Audra McDonaldová má čtyři ceny Tony a na jevišti je úžasná – pokud budete mít příležitost, kupte si na ni lístek). Celý koncert uzavírala Sara Ramirez. Jakmile ta otevřela pusu, celý dav vybuchl nadšením. Lidé tenhle obrat používají často – dav vybuchl nadšením. Je to jen taková vyčpělá fráze. Jenže při zpěvu Sary Ramirez (která má sama jednoho Tonyho) ten dav opravdu nadšením vybouchnul. Ona je totiž superhrdinka. A její superschopností je zpěv.

Většina z nás má nějakou superschopnost. Dempseymu hrají v očích jiskřičky. A taky umí žonglovat. A děti, všechny děti, absolutně bez výjimky všechny děti na celém širém světě ho zbožňují. Je to až k neuvěření. Jakmile se k nim jen přiblíží, hned přestanou brečet a místo toho na něj začnou zírat a uculovat se. Člověku z toho běhá mráz po zádech. Ten muž si dokáže podmanit srdce a duši každého jednoho špunta. Umí je zhypnotizovat jako fakír kobry. Pokud si kdy pořídím další dítě, tak ho budu brát každý den do práce a jen ho pokaždé šoupnu Patrickovi do náruče a na pár hodin si v klidu odejdu. Šťastnějšího šprčka na světě pak nenajdete. Jak říkám, každé dítě na planetě ví, že je to McVysněný. Prostě kurňa superschopnost.

Ale to jsem trochu odbočila. Jednoduše každý z nás má nějakou superschopnost. Jenže ne každý dokáže otevřít pusu a vypustit z ní Boha. Na toho já sama moc nejsem, ale jinak se Sařin zpěv popsat prostě nedá. Otevře pusu a ven vyleze Bůh (nebo jak si to kouzlo vesmíru pojmenujete).

A víte, kdo další má tuhle superschopnost? Chyler Leigh. A ta o ní navíc do té doby ani nevěděla. A také Kevin McKidd. Ten o ní sice věděl, ale protože je to skromný Skoťák, tak se o ní ani slovem nezmínil. A ještě Justin Chambers. Ten je tak na pohodu, že mě to u něj ani nepřekvapilo. A navrch také Chandra Wilson. Ta tu schopnost má, ale před mikrofonem na ni jde vždycky hrozná nervozita. A krom nich i…

Určitě chápete, co se tím snažím dokázat. Naše tlupa je prostě talentovaná až na půdu.

(Talentovaná je i tlupa z Private Practice, úžasně, děsivě, až skandálně talentovaná, ale já tady mluvím jen o Chirurzích, takže si Private Practice nechám pro sebe do doby, než se s vámi osobně setkám a vy se mě na to zeptáte.)

Každopádně, byli jsme ve čtvrté sezóně, stále se tehdy ještě neseznámili s Kevinem McKiddem, já pořád nevěděla, jak tu hudební epizodu pojmout, pořád jsem jen hrála na hoboj a vedení ABC nám naše návrhy stále zamítalo. Ta stávka a ten koncert, to všechno mě ale donutilo ten nápad znovu zvážit. S ostatními scenáristy jsme se pak sešli a řekli si, že bychom tu hudební epizodu opravdu rádi natočili.

Uběhly další dvě sezóny a pořád nic.

Pak jsem na začátku sedmé řady scenáristům nadhodila, že by Callie měla s Markem otěhotnět, že by to ale mělo být hodně komplikované a ošklivé a že by to mělo hodně rozhodit Arizonu. A najednou se mi rozsvítilo, o čem by měla ona hudební epizoda být.

Takže jsem začala škemrat. Na kolenou jsem prosila zástupce studia a vysílací stanice. Brala jsem lidi na večeře a žadonila, aby mi vyšli vstříc. Skákala jsem na ně ze zálohy na záchodcích a naléhavě prosila, aby mi to dovolili. Všichni se na mě celou dobu zdvořile usmívali, ale očividně si pro sebe mysleli: „Té ženské přeskočilo.“

A tak jsem udělala to jediné, co mě napadlo. Požádala jsem Tonyho Phelana (jednoho z našich scenáristů, jak určitě víte, zároveň ale také machra na muzikály, který má na tyhle věci dokonce i talent), aby mi pomohl. O to samé jsem pak požádala i Chandru, Saru a Kevina. A pak jsem jednu sobotu dotáhla všechny ty zástupce na plac. Sandra Oh nám dělala roztleskávačku. Měli jsme k ruce úžasnou kapelu. Před zraky všech těch zástupců (kteří jsou do jednoho určitě milí a chytří, ale v té chvíli si mysleli, že mi jeblo) jsme společně uspořádali parádní koncert. Já jim představila svůj návrh a Chandra s Kevinem a Sarou jim pak zazpívali. Z úst jim vyletěl Bůh a zástupci si přestali myslet, že jsem zralá na Chocholouška, a konečně mi kývli.

Sedm a půl roku. Sto čtyřicet čtyři epizod.

Zkoušet jsme začali celé čtyři měsíce před natáčením – něco takového je u televizní produkce neslýchané. Nápad zužitkovat písně, které náš seriál tak proslavil, mi vnukla Sara Ramirez. Epizodu natáčel sám Tony Phelan. Celý tým scenáristů mi pomáhal s tím, aby ten díl dával smysl. Náš šéf nejšéfovatější Rob Corn si ani jedinkrát nepostěžoval, jak moc jsme překročili rozpočet. Štáb nám byl ve všech ohledech k ruce, z tohodle útesu se s námi vrhnul ruku v ruce. A všichni herci se nadšeně semkli ve snaze odvést co nejlepší práci.

Ellen Pompeo. Ta zábavná, milá bytůstka, která ani jednou nezaváhala a vždy se bez řečí vrhla do každé šílenosti, kterou jsem si pro Meredith připravila, se trošku obávala, že jsem přišla i o poslední zbytky rozumu. Jenže po prvním čtení scénáře k té epizodě za mnou šla a povídá: „Tohle je úžasné. Ráda bych v tom více zpívala!“

Když jsem potom vešla na plac a viděla, jak onu epizodu natáčí, přišlo mi, že každá minuta doprošování za to stála. Doufám, že vám to tak přišlo také.

„Už se nemůžu dočkat, až pro tenhle seriál budeme natáčet hudební epizodu,“ řekla jsem tehdy. A Betsy mi na to kývla.

A já to teď dokázala.

V pondělí jsem stála u mixážního pultu a na obřím kinoplátně se dívala na konečnou verzi střihu téhle hudební epizody (škoda že ji na obřím plátně se zvukem Dolby Digital nemůžete sledovat také) a hned poté jsem šla za Betsy a řekla jí: „Už se nemůžu dočkat, až pro tenhle seriál natočíme další hudební epizodu. Chtěla bych slyšet více od Ellen Pompeo a Rilo Kiley.“ A Betsy zase jen kývla.

Takže teď mám další sen. Skoro si myslím, že snění je mojí superschopností. Snění, nebo hra na hoboj. Ale vzhledem k tomu, že lidi mé hraní na hoboj tahá za uši, tak bych spíš řekla, že to bude to první.

Mockrát vám děkuji, že ten seriál sledujete. To myslím opravdu vážně. Jsem vám nesmírně vděčná a neskonale si vás všech vážím.

————————–

Co si myslíte o hudbě v Chirurzích vy? Jaká je vaše oblíbená písnička? Jakou kapelu nebo interpreta jste díky nim objevili? A líbila se vám epizoda 7×18?

————————–

Korekce textu: Iq.tiqe

————————–

Zdroje

http://www.policymic.com/articles/65723/5-musical-artists-who-got-their-start-on-grey-s-anatomy

http://tvline.com/2012/03/15/shonda-rhimes-greys-anatomy-music-season-8/

http://www.greyswriters.com/2011/03/shonda-rhimes-on-song-beneath-the-song.html

————————–

Hitovky ze sekce komentářů

Dole to žije a fanoušci mají spoustu dobrých nápadů, tak mě napadlo, že by se ty zmiňované písničky mohly dát i sem – pro potěchu i inspiraci :)

Lucifrid vypíchla písničku od Katie Gray s názvem Set Free

Petra – Ingrid Michaelson – třeba Maybe

Dajatka – Whitest Boy Alive – třeba Burning

Veru – Thirteen Senses – Into the Fire

Annn – Rudimental – třeba More Than Anything

http://youtu.be/gDDMVBnhDFU

ToMDcz – Birdy – třeba Wings

Jollly – Unkle Bob – Swans

medička01 – All Thieves – Turn and Turn Again

Nelinka8000 – Jull Andrews – Rust or Gold

jana – Daryl Hall & John Oates – Maneater

Suszane – Damien Rice – 9 Crimes

Nika – Rilo Kiley – Portions for Foxes

teee – Sara Jackson-Holman – Freight train

Lorelay – Anna Nalick – pro změnu třeba In the Rough



Komentáře

  • teee:

    Ano, hudba je jeden z těch nejlepších prvků. Plno písniček mám taky v počítači a plno kapel jsem díky tomu objevila. V díle 9×24 si vybavuju dvě písničky, které ji dodaly tu správnou šťávu a to: John Legend- All of me- vždy při ní vidím Alexe jak políbí Jo. A potom to je Sara Jackson Holman- Freight train- při ní mám vzpomínku na hádku Callie a Arizony a pak jak Richard leží na zemi…. mazec, díky za skvělej článek ;)

  • Lorelay:

    Za mě je určitě nejlepší Anna Nalick – Breathe (http://www.youtube.com/watch?v=MSx_TFKi4Ek)tu prostě zbožňuji. Gray’s Anatomy by bez hudby ani nebylo to co je s hudbou. Je to rozhodně nezanedbatelná část celého seriálu a proto je super, že jste tomu věnovali tenhle úžasný článek. Díky

  • Jana:

    Moc pěkný článek. :))
    zajímal by mě název písničky z dílu 10×05 úplně na konci, přesně z toho obrázku, kde tancuje Callie. Děkuju

  • Jumpstar:

    Jana: Horní lišta > Epizody > Hudba > 10. řada ;-)

Vložit komentář

Jak získat Gravatar? (osobní obrázek u komentáře)

Co je to "Gravatar"?

Je to globální avarar (obrázek), který se v komentářích zobrazí u Vašeho jména. Gravatar je vždy registrován na konkréní emailovou adresu, proto může být používán pro různá fóra, blogy, které ho podporují.

Jak ho získat?

Zaregistruje se na stránkách gravatar.com (na hlavní stránce je možnost "Sign up"). Nahrajte svůj obrázek. Po úspěšných krocích, až budete komentovat a pokud uvedete svůj registrovaný e-mail, u Vašeho jména se zobrazí Váš Gravatar.



http://www.greys-anatomy.cz/wp-content/uploads/facebook_button_11.gif http://www.greys-anatomy.cz/wp-content/uploads/2010/09/forum-icon1.png
http://www.greys-anatomy.cz/wp-content/uploads/youtube-icon.png http://www.greys-anatomy.cz/wp-content/uploads/TwitterIcon.png

http://www.greys-anatomy.cz/wp-content/uploads/igloonet.png

Titulky

17×06

No Time for Despair

České titulky: ZDE

Stav překladu:

Překlad: 100 %

Korekce: 100 %

Titulky k první části crossoveru:

Station 19 - 4x05

Sedí na verze:

WEB.h264-BAE

HDTV.x264-PHOENiX

WEBRip.x264-ION10

720p.HDTV.x264-SYNCOPY

720p.WEB.H264-STRONTiUM

1080p.WEB.H264-STRONTiUM

720p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-TOMMY

1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-TOMMY

Další epizoda

17x07

Helplessly Hoping

11. března 2021

Vzkazy

Vzkazník byl natrvalo zrušen

Podpořte nás

Nevíte si rady?

Spřátelené weby